Ile czasu trwa rozwijanie sklepu opartego o dropshipping?

Temat jest oczywiście złożony. Na przyzwoitą miesięczną pensję trzeba trochę poczekać, do obrotów pozwalających zarabiać kilka tysięcy złotych miesięcznie nie dojdzie się raczej w miesiąc. Przy starcie ze sklepem od zera dotarcie do 100-200 transakcji miesięcznie trwa średnio 8-12 miesięcy.

Czy intensywna reklama może pomóc szybko rozkręcić sprzedaż?

Najczęściej to sposób na szybkie zmarnowanie pieniędzy. Startujące sklepy rzadko są tak dopracowane żeby mogły przy dużej konkurencji uzyskać zadowalający zwrot z reklamy. Będą po prostu generowały za mało transakcji względem kosztów pozyskiwania wejść. Nawet przy ponad przeciętnie dobrze zarządzanych kampaniach.

Agresywne ruszanie z reklamą to przepis na katastrofę. Jeśli nie wiesz jaki powinien być wynik z jakiego budżetu, ile powinny kosztować wejścia. Jaki poziom odrzuceń jest akceptowalny i jak sprawdzać zaangażowanie odwiedzających.


Ilustracja: Designed by Freepik

Co przyspiesza rozwój sklepu internetowego?

Wybór branży powinien być połączony z jakąś wiedzą w temacie. Większość sklepów na droppie pada bo to totalny chaos, produkty są dobierane byle jak. Jest ich mało w kategoriach. Reklamy i SEO nic nie daje bo jest tego paradoksalnie za mało żeby sprowadzić ruch, jak ten już się pojawi to odwiedzający nie mają wyboru albo gubią się w sklepie. Naśladowane są też tylko najpopularniejsze branże, gdzie żeby zaistnieć trzeba mieć wszystko zrobione na wysokim poziomie. Takie sklepy po roku istnienia mają 5 transakcji na miesiąc.

Czy kursy internetowe pomagają rozwijać sklep?

Jest wiele kursów z całkiem wartościową treścią. Problem z kursami jest jednak taki, że żeby je zrozumieć i wdrożyć trzeba mieć doświadczenie. Bez porównywania z innymi sklepami, rozumienia i obserwacji danych z analyticsa z innych stron trudno dojść do tego czy wszystko idzie okej.

 

Ela Ustupska i Daniel Wieczorek

To pisaliśmy my: Ela Ustupska i Daniel WieczorekPrzez ponad 10 lat rozwijania swojej firmy, z niejednego pieca przyszło nam jeść chleb. Teraz dzielimy się swoimi doświadczeniami opisując błędy i sukcesy oraz wnioski jakie z nich wyciągnęliśmy. Staramy się unikać branżowego języka i pisać zrozumiale dla osób spoza branży marketingowej. Wyróżnia nas także to, że patrzymy na sprawy od praktycznej strony biznesowej, zwracając uwagę przede wszystkim na skutki działań i jakie mają przełożenie na zwiększanie efektywności firmy. Działamy pod szyldem Brainfactory, gdzie zajmujemy się zwiększaniem sprzedaży w firmach usługowych i sklepach internetowych. Jeśli Twoja firma ma z tym problem, skontaktuj się i umów na bezpłatną konsultację bez żadnych zobowiązań z Twojej strony!

Może zainteresują Cię także te artykuły:

Twoja firma stoi w miejscu? Masz apetyt na większą sprzedaż? Odezwij się koniecznie! Być może to właśnie koniec Twoich problemów!

Tak! Chcę więcej klientów

Chcesz podnieść sprzedaż w sklepie internetowym?

Współpracę zaczynamy od wykonania audytu użyteczności, treści na stronie i kwestii technicznych. Wnioski z audytu samodzielnie wdrożymy. Z Tobą rozmawiać będziemy o Twoim biznesie, a nie nudnych technikaliach!

Skontaktuj się, by sprawdzić jak Tobie możemy pomóc

Daniel Wieczorek, Brainfactory.pl

Daniel

tel. 515 968 206

Napisz wiadomość email info@brainfactory.pl