Jak zwiększyliśmy widoczność sklepu z akcesoriami do żywności?

miniaturka, rysunek człowieczka patrzącego przez lunetę, stojącego na strzałkach wzrostu

Aktualizacja: 13 kwietnia 2024

Na warsztat bierzemy sklep z dodatkami i akcesoriami do obróbki żywności. Największą popularność miały tam przyprawy i pojemniki do przechowywania żywności.

Sklep internetowy oferował asortyment złożony z przypraw i innych dodatków smakowych, a także akcesoria do wyrobu wędlin, domowego wypieku chleba i pojemniki do przechowywania żywności.

Branża: żywność / kuchnia
Specyfika: wyposażony w blog ściągający duży ruch kosztem sklepu
Typ: B2C
Okres działań: 15 miesięcy

Zwiększenie widoczności strony w Google – wykres na frazy w TOP 3:

wykres pokazujący wzrost fraz w top 3

Zwiększenie widoczności strony w Google – wykres na frazy w TOP 10:

wykres pokazujący wzrost fraz w top 10

Zwiększenie widoczności strony w Google – wykres na frazy w TOP 50:

wykres pokazujący wzrost fraz w top 50

Jakie działania prowadziliśmy?

  • rozbudowaliśmy znacznie objętość treści w serwisie poprzez długie opisy kategorii;
  • rozbudowaliśmy linkowanie wewnętrzne w serwisie;
  • mocno rozbudowaliśmy drzewo kategorii, przy czym spora część została dodana jako kategorie ukryte;
  • została poprawiona użyteczność sklepu, poprzez zmiany w sposobie wyświetlania kategorii, stron produktu i koszyka na desktopie i komórce,
  • mocno postawiliśmy na zbudowanie zaufania poprzez pokazanie zaplecza produkcji i zespołu, który stał za sklepem poprzez zdjęcia i filmy wideo, a także język, jakim sklep zwracał się do potencjalnych klientów na stronie.

Przypisane tagi:

Kategoria: Analizy sklepów internetowych

Zespół Brainfactory

autor: Zespół Brainfactory

W Brainfactory zajmujemy się poprawianiem sklepów internetowych tak, by mogły więcej sprzedawać i przyciągać więcej kupujących. Jeśli nie jesteś zadowolony z wyników swojego sklepu, koniecznie skontaktuj się z nami i porozmawiajmy.

Inne artykuły o zwiększaniu sprzedaży w sklepie internetowym: