Audyt strony internetowej

Audyt firmowej strony internetowej

Dowiedz się, jak Twoja strona może zdobywać więcej klientów

Nazywam się Ela Ustupska i w Brainfactory zajmuję się projektowaniem graficznym i użytecznością. To właśnie ja wykonam dla Ciebie audyt Twojej strony i wskażę szanse i rozwiązania, które mogą przełożyć się na pozyskiwanie większej liczby klientów przez Twoją firmową stronę internetową.

Dlaczego warto wykonać audyt strony?

Audyt wskaże Ci jasno, co na Twojej stronie jest zrobione poprawnie, a można poprawić, a co jest problemem blokującym sprzedaż obecnie. Pokaże Ci to mocne i słabe strony Twojej witryny firmowej. Użyteczność strony wprost przekłada się na przyrost liczby zapytań potencjalnych klientów, bo ułatwia zrozumienie oferty i zwiększa zaufanie.

1

Audyt, który wykonuję, to głęboka analiza strony internetowej pod kątem kryteriów, takich jak możliwości strony w zakresie SEO (czyli pozycjonowania), jakość treści oraz UX (doświadczenia użytkownika i łatwości obsługi sklepu). Celem takiej analizy jest wykrycie problemów z obsługą strony i z jej zrozumieniem przez potencjalnego klienta (który przecież może być amatorem w temacie).

2

Audyt zawiera także opisane możliwości na rozwój strony – opisuje co jest źle i jak to poprawić, oraz co można dodać do strony, żeby była skuteczniejsza. Audyt wskaże rozwiązania, które wpłyną na zwiększenie liczby odwiedzin na Twojej stronie firmowej. Chcemy także wyłapać wszystkie elementy, które dla Twoich potencjalnych klientów mogą być niezrozumiałe, trudne w obsłudze i powodować, że nie decydują się na skontaktowanie się z Tobą.

Co podlega analizie w ramach audytu strony internetowej?

elementy Trust
Rankingowe

jak można zlikwidować lukę zaufania klientów wobec firmy i poprawić pozycje

elementy SEO
technicznego

bardzo techniczne szczegóły, które mają znaczenie dla pozycjonowania

analiza danych
w GSC i GA

sprawdzimy jakość obecnego ruchu i stopień indeksacji strony

użyteczność

analiza strony pod kątem
użyteczności designu
i funkcjonalności

analiza ścieżek użytkownika

czy i jak zainteresowani usługą mogą nawiązać kontakt

analiza nawigacji

dostępności menu na stronie, jego zawartości i stopnia skomplikowania

audyt treści

pod kątem SEO i potencjału sprzedażowego

Kiedy warto zamówić audyt strony internetowej?

kiedy strona nie generuje zapytań od potencjalnych klientów

Otrzymasz komplet informacji i plan działania. Dowiesz się, nad którymi obszarami trzeba popracować i jak to zrobić, by w końcu zobaczyć zapytania o swoje usługi.

jeśli rozważasz całkowitą
zmianę strony na nową

Jeśli chcesz zmienić całą stronę, bo nie jesteś zadowolony/a z wyników, warto zacząć od zebrania danych i ustalenia, co blokuje sprzedaż, zanim zdecydujesz się na wielką rewolucję. Pamiętaj, że rewolucje zazwyczaj zjadają własne dzieci!

jeśli prowadzone kampanie
nie dają efektów

Wyniki kampanii reklamowych nie zależą jedynie od jakości samej kampanii. Magia dzieje się na samej stronie! I często blokadą są problemy z użytecznością strony lub sposobem przedstawienia Waszej oferty.

Ostatni audyt, który przygotowałam, miał ponad 100 stron, a jego przygotowanie trwało 3 tygodnie.

Zastanawiasz się teraz, czy w ogóle dasz radę coś z tego audytu zrozumieć? I co w ogóle dalej zrobić z takim audytem?
Nie musisz się obawiać. Moje audyty są przygotowywane w taki sposób, by były maksymalnie użyteczne i zrozumiałe dla osób nietechnicznych. Wiem, dla kogo to robię i dokładam wszelkich starań, by ten dokument był zrozumiały dla osób spoza mojej branży.

Moja obietnica dla Ciebie: ten audyt da jasny obraz sytuacji, co i jak zmienić na Twojej stronie firmowej.

Audyt strony internetowej od Brainfactory:

audyt jest zrozumiały

Poszczególne zagadnienia są opisane w taki sposób, byś wiedział/a, po co dany aspekt zmienić i czy to się przełoży na efekty dla Ciebie.

wskazuje rozwiązania

Od razu wskazuję, jak dany problem rozwiązać i jak powinno to wyglądać po wdrożeniu zmian. Do opisu zmian dodaję wizualizacje graficzne (gotowe projekty).

jest dobrze zorganizowany

Dokument z audytem jest porządnie zorganizowany i napisany, by łatwo go było przeglądać online w formie pliku PDF i dokumentu Google Doc.

jak wdrożyć audyt strony internetowej

Co później zrobić z audytem strony internetowej?

1

Wnioski z audytu oczywiście najlepiej wdrożyć w życie. Jak to zrobić? Przynajmniej do części takich prac będzie potrzebny udział programisty od stron internetowych i specjalisty od SEO. Jeśli masz takich ludzi w swoim zespole – super! Przekaż im audyt do wdrożenia.

2

Możesz także wdrożenie wniosków audytu zlecić nam, zespołowi Brainfactory, w ramach naszej usługi optymalizacji stron internetowych. W takim przypadku całkowity koszt wykonania audytu potraktujemy jako przedpłatę za tę usługę i odliczymy od kolejnych faktur.

Co jeszcze warto wiedzieć o audycie strony internetowej?

Dokument w formacie PDF oraz Google DOC, zredagowany w przejrzystej i łatwej do przeglądania formie. Dokument będzie podzielony na rozdziały i będzie się po nim można poruszać za pomocą interaktywnego spisu treści.

Dokument ten będzie też zawierać wstawione projekty / wizualizacje proponowanych modyfikacji. Projekty te dostaniesz także osobno, w formie plików JPG. Dostaniesz także wyciągi z narzędzi analitycznych, które powstaną w trakcie mojej analizy strony.

Usługę rozpoczynamy od podpisania umowy, zawierającej paragrafy o poufności. Jest to konieczne, bo poproszę Cię o nadanie mi dostępów do narzędzi analitycznych podpiętych do Twojej strony (ale jeśli ich nie masz, to też damy radę). Na przygotowanie audytu potrzebuję od 2 do 3 tygodni. Termin wykonania ustalimy wspólnie w trakcie rozmów wstępnych. Podczas tych rozmów porozmawiam z Tobą także o aktualnej sytuacji Twojej firmy i Twoich sposobach zdobywania klientów. Następnie siądę do etapu analizy strony. Do audytu wykorzystuję kilka specjalistycznych narzędzi takich jak Screaming Frog, Senuto, Search Console czy Google Analytics. Oglądam i testuję dokładnie samą stronę – mechanizmy, rozwiązania funkcjonalne, wygląd. Robię to dla wersji na komputery oraz na urządzenia mobilne.

Kiedy audyt jest gotowy, umawiam się z Tobą na spotkanie online, podczas którego przedstawię Ci podsumowanie pracy i przekażę pliki audytu. Po tym, jak się z nimi zapoznasz samodzielnie, spotkamy się ponownie w celu wyjaśnienia ewentualnych niejasności.

Po zakończeniu prac nad audytem odbędziemy spotkanie online, na którym przedstawię Ci moje wnioski, zaprezentuję końcowy dokument z audytem i go wstępnie omówię. Następnie otrzymasz audyt e-mailowo i umówimy się na termin kolejnego spotkania online w celu omówienia Twoich pytań.

Cena zależy od rozmiaru strony (w tym od liczby wersji językowych). Audyt może także różnić się zakresem – do podstawowego audytu użyteczności i SEO, możemy dorzucić jeszcze np. audyt konkurencji. Ale jeśli chcesz znać rząd wielkości to startujemy z poziomu 3500zł netto. Jeśli po zapoznaniu się z audytem będziesz chciała/chciał nawiązać z nami współpracę w celu wprowadzania zmian na Twojej stronie oraz rozwijania ruchu i konwersji, cała cena audytu zostanie odliczona od ceny za naszą dalszą współpracę.

Teraz Twój ruch. Zamów audyt dla siebie!

Dowiedz się, co warto poprawić na stronie internetowej Twojej firmy i jakie ma ona możliwości rozwoju. Dzięki audytowi od Brainfactory będziesz mieć jasny obraz sytuacji.

Zapytaj o ofertę dla siebie

Zostaw namiary na siebie i podaj nam podstawowe informacje o swojej stronie, a Ela oddzwoni do Ciebie maksymalnie do 24 godzin (w dni robocze).

Nie chcesz czekać? Zadzwoń od razu:

+48 791 800 370





    Zapoznałem sięz naszą polityką prywatności