Chcesz zwiększyć dochody w swoim sklepie internetowym?
Możemy Ci w tym pomóc. Wiemy, jakie efekty przynoszą poszczególne działania, bo robiliśmy to już wielokrotnie.

Jak w praktyce wygląda proces zwiększania sprzedaży?
Napiszemy to wprost: nie mamy żadnego magicznego sposobu na zwiększenie sprzedaży. To, co robimy to metodyczne usuwanie błędów i poprawianie kolejnych elementów sklepu. Wiadomo dokładnie, co należy zrobić, aby sklep sprzedawał.
Dysponujemy zespołem ekspertów, którzy mają za sobą lata doświadczeń, zdobywanych w różnych sklepach. Mamy w zespole projektantkę graficzną i ekspertkę od tzw. użyteczności, eksperta od tzw. technicznego SEO, programistów, pozycjonera, analityka biznesowego i stratega, copywriterów… Mamy także ekspertkę ds. sprzedaży online, która przez dekadę pracowała bezpośrednio w branży, obsługując sprzedaż hurtową i detaliczną dystrybutora markowej odzieży sportowej i akcesoriów. Sam prezes prowadził swój własny sklep online, gdzie boleśnie przekonał się, ile czasu może zajmować pakowanie paczek.
Jako zespół mamy temat rozpoznany pod każdym kątem! Dzięki temu możemy porównywać dane z kilkuset tysięcy transakcji zakupu i wielu branż. A co wiele głów, to nie jedna. Wiemy jakich efektów można się spodziewać po działaniach, w którym momencie dodawać kolejne elementy, jak uniknąć kosztownych błędów, jak zorganizować sklep, aby od razu działał poprawnie.
Zakres naszych działań zależy od ustalonego abonamentu
- analizujemy i poprawiamy stronę główną sklepu: czy wiadomo, co sprzedaje sklep, czy strona zachęca do zakupów, czy wzbudza zaufanie? jak można się poruszać po sklepie? czy nawigacja jest zrozumiała?
- poprawiamy koszyk: ile kroków trzeba przejść, by dokonać zakupu, na ile proste jest zrobienie zakupów, jak wygląda sam mechanizm „dodaj do koszyka” a jak składanie zamówienia;
- poprawiamy szablon kategorii i szablon strony z produktem: jak wyglądają opisy produktu, jak wyglądają zdjęcia, jakie elementy dodać, by bardziej przekonać do zakupu,
- wdrażamy mechanizmy pozycjonowania wewnętrznego w sklepie (on site SEO),
- tworzymy treści dla sklepu (opisy kategorii, podstrony informacyjne, artykuły lub wpisy na bloga),
- analizujemy dotychczasową sprzedaż, by wyznaczyć najlepsze kategorie produktów w celu ich lepszej promocji,
- wykonujemy wszelkie przeróbki graficzne w sklepie, wdrażamy poprawki w zakresie tzw. SEO technicznego, wdrażamy poprawki i zmiany w oprogramowaniu sklepu, niezbędne do poprawy użyteczności sklepu i w miarę możliwości danej platformy sklepowej,
- planujemy, a następnie realizujemy kampanie pozyskiwania ruchu płatnego, w tym Google Ads i Facebook
Jak będzie wyglądać proces naprawy Twojego sklepu?
Poprawiamy użyteczność
Przeprowadzamy audyt sklepu i sami wprowadzamy poprawki.Czy w sklepie łatwo dokonać zakupu? Czy jest odpowiednio przygotowany pod SEO? Jak funkcjonuje koszyk?
Zwiększamy ruch
Znajdujemy miejsca, gdzie są Twoi klienci i kierujemy ich do sklepu. Prowadzimy działania on-site SEO i SEM, dodajemy bardzo dużo nowej treści na sklepie.
Przekonujemy, by kupili
Zwiększamy konwersję, by doprowadzić do jak największej ilości zakupów z istniejącego ruchu. Stosujemy tylko to, co działa. Pozwala nam to znacznie ograniczyć Twoje koszty.
Analizujemy dane
Na bieżąco kontrolujemy rezultaty działań i wprowadzamy ulepszenia. A podczas regularnych spotkań dowiesz się dokładnie co robimy i z jakim efektem.