Chcesz zwiększyć dochody w swoim sklepie internetowym?
Możemy Ci w tym pomóc. Wiemy, jakie efekty przynoszą poszczególne działania, bo wdrażaliśmy je już wielokrotnie. Teraz dla Ciebie wdrożymy te sprawdzone metody.

Czy jesteś rozczarowany wynikami Twojego sklepu?

Czy chcesz, by koszyki miały większą wartość i więcej odwiedzających robiło zakupy?

Czy chcesz, aby do sklepu trafiało więcej wartościowego ruchu?

Masz już ruch w sklepie, ale nie ma z niego satysfakcjonującej sprzedaży?

Czy chcesz, by obsługiwał Cię ekspert, a nie stażysta?
Jak w praktyce wygląda proces zwiększania sprzedaży?
Napiszemy to wprost: nie mamy żadnego magicznego sposobu na zwiększenie sprzedaży. To, co robimy to metodyczne usuwanie błędów i poprawianie kolejnych elementów sklepu. Wiadomo dokładnie, co należy zrobić, aby sklep sprzedawał.
Dysponujemy zespołem ekspertów, którzy mają za sobą lata doświadczeń, zdobywanych w różnych sklepach. Mamy w zespole projektantkę graficzną i ekspertkę od tzw. użyteczności, eksperta od tzw. technicznego SEO, programistów, pozycjonera, analityka biznesowego i stratega, copywriterów… Mamy także ekspertkę ds. sprzedaży online, która przez dekadę pracowała bezpośrednio w branży, obsługując sprzedaż hurtową i detaliczną dystrybutora markowej odzieży sportowej i akcesoriów. Sam prezes prowadził swój własny sklep online, gdzie boleśnie przekonał się, ile czasu może zajmować pakowanie paczek.
Jako zespół mamy temat rozpoznany pod każdym kątem! Dzięki temu możemy porównywać dane z kilkuset tysięcy transakcji zakupu i wielu branż. A co wiele głów, to nie jedna. Wiemy jakich efektów można się spodziewać po działaniach, w którym momencie dodawać kolejne elementy, jak uniknąć kosztownych błędów, jak zorganizować sklep, aby od razu działał poprawnie.
Zakres naszych działań zależy od ustalonego abonamentu
- analizujemy i poprawiamy stronę główną sklepu: czy wiadomo, co sprzedaje sklep, czy strona zachęca do zakupów, czy wzbudza zaufanie? jak można się poruszać po sklepie? czy nawigacja jest zrozumiała?
- poprawiamy koszyk: ile kroków trzeba przejść, by dokonać zakupu, na ile proste jest zrobienie zakupów, jak wygląda sam mechanizm „dodaj do koszyka” a jak składanie zamówienia;
- poprawiamy szablon kategorii i szablon strony z produktem: jak wyglądają opisy produktu, jak wyglądają zdjęcia, jakie elementy dodać, by bardziej przekonać do zakupu,
- wdrażamy mechanizmy pozycjonowania wewnętrznego w sklepie (on site SEO),
- tworzymy treści dla sklepu (opisy kategorii, podstrony informacyjne, artykuły lub wpisy na bloga),
- analizujemy dotychczasową sprzedaż, by wyznaczyć najlepsze kategorie produktów w celu ich lepszej promocji,
- wykonujemy wszelkie przeróbki graficzne w sklepie, wdrażamy poprawki w zakresie tzw. SEO technicznego, wdrażamy poprawki i zmiany w oprogramowaniu sklepu, niezbędne do poprawy użyteczności sklepu i w miarę możliwości danej platformy sklepowej,
- planujemy, a następnie realizujemy kampanie pozyskiwania ruchu płatnego, w tym Google Ads i Facebook
Jak będzie wyglądać proces naprawy Twojego sklepu?

Poprawiamy użyteczność
Przeprowadzamy audyt sklepu i sami wprowadzamy poprawki.Czy w sklepie łatwo dokonać zakupu? Czy jest odpowiednio przygotowany pod SEO? Jak funkcjonuje koszyk?

Zwiększamy ruch
Znajdujemy miejsca, gdzie są Twoi klienci i kierujemy ich do sklepu. Prowadzimy działania on-site SEO i SEM, dodajemy bardzo dużo nowej treści na sklepie.

Przekonujemy, by kupili
Zwiększamy konwersję, by doprowadzić do jak największej ilości zakupów z istniejącego ruchu. Stosujemy tylko to, co działa. Pozwala nam to znacznie ograniczyć Twoje koszty.

Analizujemy dane
Na bieżąco kontrolujemy rezultaty działań i wprowadzamy ulepszenia. A podczas regularnych spotkań dowiesz się dokładnie co robimy i z jakim efektem.
Kto skorzysta na takiej usłudze?

Właściciele małych i średnich sklepów internetowych

Rodzinne firmy, konkurujące z większymi sklepami

Sklepy, które chcą urosnąć, a nie wiedzą jak to zrobić
Pracowaliśmy już ze sklepami na większości silników dostępnych w Polsce. Najczęściej pod naszą opiekę trafiają sklepy internetowe na PrestaShop, Woocommerce (WordPress), Shoplo, Shoper, Atomstore, Shopify, RedCart.
Odpowiadamy na Twoje pytania

Kim jesteśmy, by Ci doradzać?
Zaczęliśmy od agencji reklamowej w 2007 r. Wówczas nazywaliśmy się Agencją Ventus i zajmowaliśmy się projektowaniem graficznym. Tworzyliśmy strony internetowe i sklepy.
Pracowaliśmy dla klientów indywidualnych, ale też jako podwykonawca większych agencji. Mieliśmy zlecenia z innych krajów Europy (głównie Wielka Brytania, Norwegia, Holandia i Szwajcaria), Australii i Stanów Zjednoczonych.
Realizowaliśmy zlecenia m.in. dla Grupy Allegro, Ministerstwa Gospodarki, Polskich Kolei, ARMiR-u, kilku banków.
Czym różnimy się od innych?

Jednocześnie obsługujemy do 20 klientów
Ponieważ Daniel nadzoruje każdy projekt i rozmawia z każdym naszym klientem, nie jesteśmy w stanie pracować z większą liczbą sklepów

Rozmawiamy o biznesie, a nie o technikaliach
Nie używamy technicznego slangu ani branżowej nomenklatury. Sami jej nie znosimy, bo często zdarza się, że każdy inaczej rozumie te dziwne słowa. Tak o wiele trudniej się zrozumieć.

Kontaktujesz się zawsze tylko z Danielem, szefem firmy
Nie dostaniesz „opiekuna”, nie będzie do Ciebie dzwonić „przedstawiciel handlowy” ani stażysta na szkoleniu. Rozmawiasz zawsze tylko z Danielem, który osobiście nadzoruje projekty.
Zadzwoń i porozmawiajmy o Twoim sklepie
Nikt nie będzie Ci niczego sprzedawać, ani do niczego Cię namawiać. Będziemy rozmawiać o Twoim sklepie, jego sytuacji.

Wreszcie rozumiem, czego dotyczy rozmowa. Jak rozmawiałam z innymi agencjami, to mówią samymi technicznymi terminami, które są mi obce.
opinia z rozmowy wstępnej

Podczas tej rozmowy dowiedziałem się od Pana więcej o sklepach niż podczas ostatnich kilku lat współpracy z agencjami od seo i marketingu.
opinia z konsultacji indywidualnej

Jest Pan pierwszą osobą, która zaznacza, że coś może się nie udać. Doceniam szczerość. Inne agencje obiecują same sukcesy, co jest dla mnie niewiarygodne.
opinia klienta podczas rozmowy wstępnej