Jak zwiększyliśmy widoczność sklepu jubilerskiego online?

miniaturka, rysunek człowieczka patrzącego przez lunetę, stojącego na strzałkach wzrostu

Aktualizacja: 13 kwietnia 2024

Przez 12 miesięcy dodając regularnie duże ilości treści i zwiększając liczbę URLi w serwisie, budujemy widoczność sklepu jubilerskiego.

Bardzo lubimy pracować z mniejszymi sklepami, które oferują produkty własne. W porównaniu do modelu opartego o dropshipping sklepy takie mają duże przewagi w postaci własnych materiałów ilustracyjnych i dobrych opowieści o marce.

Branża: biżuteria
Specyfika: mała liczba produktów, produkty własne, sklep producenta
Typ: B2C
Okres działań: 12 miesięcy

Zwiększenie widoczności strony w Google – wykres na frazy w TOP 3:

wykres pokazujący wzrost fraz w top 3

Zwiększenie widoczności strony w Google – wykres na frazy w TOP 10:

wykres pokazujący wzrost fraz w top 10

Zwiększenie widoczności strony w Google – wykres na frazy w TOP 50:

wykres pokazujący wzrost fraz w top 50

Jakie działania prowadziliśmy?

  • rozbudowaliśmy znacznie objętość treści w serwisie;
  • rozbudowaliśmy linkowanie wewnętrzne w serwisie;
  • rozbudowaliśmy drzewo kategorii, przy czym spora część została dodana jako kategorie ukryte;
  • pracowaliśmy nad blogiem, gdzie trzeba było znacznie poprawić istniejące treści, a później dodawać nowe;
  • poprawiamy i rozbudowujemy opisy produktów, zarówno pod kątem SEO, jak i samej oferty i jej użyteczności dla kupującego;
  • została poprawiona użyteczność sklepu i rozwiązane kwestie związane z SEO technicznym.

Przypisane tagi:

Kategoria: Analizy sklepów internetowych

Zespół Brainfactory

autor: Zespół Brainfactory

W Brainfactory zajmujemy się poprawianiem sklepów internetowych tak, by mogły więcej sprzedawać i przyciągać więcej kupujących. Jeśli nie jesteś zadowolony z wyników swojego sklepu, koniecznie skontaktuj się z nami i porozmawiajmy.

Inne artykuły o zwiększaniu sprzedaży w sklepie internetowym: