Zleć nam audyt sklepu internetowego

Audyt sklepu internetowego:
czy wykorzystujesz
potencjał sprzedażowy?

Korzyści z wykonania audytu sklepu internetowego

Po co analizować
sklep i go
poprawiać?

Warto wiedzieć, co w Twoim sklepie szwankuje i jak to można poprawić. Użyteczność sklepu wprost przekłada się na przyrost liczby zakupów w sklepie, bo ułatwia ich zrobienie i zwiększa zaufanie.

Rozwijanie sprzedaży w sklepie internetowym odbywa się dwutorowo. Po pierwsze należy do sklepu sprowadzić ruch. Po drugie, odwiedzających trzeba przekonać do dokonania zakupu. Działanie z pierwszego kroku można realizować poprzez sprowadzanie ruchu płatnego oraz pozycjonowanie.

Natomiast punkt drugi realizuje się poprzez odpowiednią konstrukcję sklepu, w tym łatwość obsługi poszczególnych funkcji. Czyli wszystko, co sprawia, że w sklepie łatwo znaleźć pożądane produkty i dokonać zakupów. Ze szczególnym naciskiem na to jak sklep działa na telefonach komórkowych.

Co podlega analizie w ramach audytu sklepu internetowego?

audyt ux sklepu: sprawdzamy użyteczność sklepu internetowego

użyteczność

analiza sklepu pod kątem
użyteczności designu
i funkcjonalności

analiza procesu zakupowego podczas audytu ux

analiza procesu
zakupowego

od dodania do koszyka po
potwierdzenie złożenia
zamówienia

analiza drzewa kategorii w sklepie internetowym podczas audytu ux

analiza drzewa
kategorii

jego dostępności na stronie sklepu, stopnia skomplikowania i sposobu użytkowania

audyt treści podczas audytu ux sklepu online

audyt treści

pod kątem SEO i potencjału sprzedażowego

ikona gwiazdy

elementy Trust
Rankingowe

jak można zlikwidować lukę zaufania klientów wobec sklepu i poprawić pozycje

ikona lupki

elementy SEO
technicznego

mocno techniczne szczegóły, które mają znaczenie dla pozycjonowania

wykres kołowy ikona

analiza danych
w GSC i GA

sprawdzimy jakość obecnego ruchu i stopień indeksacji sklepu

Jak wygląda dokument z audytem?

Audyt obejmuje wersję sklepu na desktop, jak i na urządzenia mobilne. Zachowaniu sklepu na urządzeniach mobilnych poświęcamy osobną sekcję audytu. Dokument z audytem dostarczamy w formie dokumentu PDF, który jest podzielony na rozdziały omawiające poszczególne elementy. Audyt obejmuje zarówno wskazanie elementów poprawnych, jak i problemów znalezionych w sklepie. Do opisu poszczególnych problemów z zakresu użyteczności, dołączamy objaśnienie, dlaczego warto je usunąć oraz wizualizację graficzną jak dany element mógłby wyglądać po wprowadzeniu zmian.

Usługa nie obejmuje wdrożenia zmian na stronie sklepu, choć można to u nas zamówić jako dodatkową usługę.

Dlaczego warto zamówić audyt u nas?

doświadczenie

pracujemy przede wszystkim ze sklepami internetowymi, wiemy jakie elementy rzeczywiście się sprawdzają w praktyce.

Zwiększamy ruch

praktyczność rozwiązań

na bieżąco pracujemy ze sklepami na różnych platformach, m.in. Atomstore, PrestaShop, WordPress, Shoper, Shopify czy IAI. Wiemy, co jest możliwe do wdrożenia.

komunikacja

mówimy po ludzku, nie używamy slangu branżowego; odnosimy się do Twojej sytuacji i Twojego sklepu.

Analizujemy dane

skuteczność

proponujemy działania, które są skuteczne – regularnie zwiększamy sprzedaż naszym klientom o 100-300% w skali roku.

Dodatkowe informacje

Termin wykonania audytu: do 2 tygodni od podpisania umowy.

Tak. Prace zaczynamy po podpisaniu umowy, zawierającej zapisy o poufności przekazanych
nam informacji i danych. Jest to konieczne, bowiem w celu przeprowadzanie efektywnego audytu poprosimy Państwa o nadanie nam dostępu do panelu Google Analytics w celu przeprowadzenia analizy już zgromadzonych danych o ruchu i zachowaniu użytkowników w sklepie.

Następnym krokiem powinno być wdrożenie wniosków z audytu do sklepu. Sam audyt jest bowiem tylko oceną sytuacji. Takie wdrożenie mogą Państwo zamówić u nas.
Zajmujemy się optymalizacją sklepów internetowych i działaniami SEO w celu zwiększenia jednocześnie użyteczności, jak i ruchu w sklepie. Celem takich działań ma być oczywiście wzrost sprzedaży. Optymalizacja sklepów jest naszą podstawową usługą, rozliczaną na bazie abonamentu
miesięcznego. Minimalny okres współpracy to 6 miesięcy.
W przypadku nawiązania współpracy tego typu kwota, którą zapłacą nam Państwo za audyt, zostanie odliczona z abonamentu.