Audyt sklepu internetowego:
czy wykorzystujesz
potencjał sprzedażowy?

Po co analizować
sklep i go
poprawiać?
Warto wiedzieć, co w Twoim sklepie szwankuje i jak to można poprawić. Użyteczność sklepu wprost przekłada się na przyrost liczby zakupów w sklepie, bo ułatwia ich zrobienie i zwiększa zaufanie.
Rozwijanie sprzedaży w sklepie internetowym odbywa się dwutorowo. Po pierwsze należy do sklepu sprowadzić ruch. Po drugie, odwiedzających trzeba przekonać do dokonania zakupu. Działanie z pierwszego kroku można realizować poprzez sprowadzanie ruchu płatnego oraz pozycjonowanie.
Natomiast punkt drugi realizuje się poprzez odpowiednią konstrukcję sklepu, w tym łatwość obsługi poszczególnych funkcji. Czyli wszystko, co sprawia, że w sklepie łatwo znaleźć pożądane produkty i dokonać zakupów. Ze szczególnym naciskiem na to jak sklep działa na telefonach komórkowych.
Co podlega analizie w ramach audytu sklepu internetowego?

użyteczność
analiza sklepu pod kątem
użyteczności designu
i funkcjonalności

analiza procesu
zakupowego
od dodania do koszyka po
potwierdzenie złożenia
zamówienia

analiza drzewa
kategorii
jego dostępności na stronie sklepu, stopnia skomplikowania i sposobu użytkowania

audyt treści
pod kątem SEO i potencjału sprzedażowego

elementy Trust
Rankingowe
jak można zlikwidować lukę zaufania klientów wobec sklepu i poprawić pozycje

elementy SEO
technicznego
mocno techniczne szczegóły, które mają znaczenie dla pozycjonowania

analiza danych
w GSC i GA
sprawdzimy jakość obecnego ruchu i stopień indeksacji sklepu
Jak wygląda dokument z audytem?
Audyt obejmuje wersję sklepu na desktop, jak i na urządzenia mobilne. Zachowaniu sklepu na urządzeniach mobilnych poświęcamy osobną sekcję audytu. Dokument z audytem dostarczamy w formie dokumentu PDF, który jest podzielony na rozdziały omawiające poszczególne elementy. Audyt obejmuje zarówno wskazanie elementów poprawnych, jak i problemów znalezionych w sklepie. Do opisu poszczególnych problemów z zakresu użyteczności, dołączamy objaśnienie, dlaczego warto je usunąć oraz wizualizację graficzną jak dany element mógłby wyglądać po wprowadzeniu zmian.
Usługa nie obejmuje wdrożenia zmian na stronie sklepu, choć można to u nas zamówić jako dodatkową usługę.
Dlaczego warto zamówić audyt u nas?

doświadczenie
pracujemy przede wszystkim ze sklepami internetowymi, wiemy jakie elementy rzeczywiście się sprawdzają w praktyce.

praktyczność rozwiązań
na bieżąco pracujemy ze sklepami na różnych platformach, m.in. Atomstore, PrestaShop, WordPress, Shoper, Shopify czy IAI. Wiemy, co jest możliwe do wdrożenia.

komunikacja
mówimy po ludzku, nie używamy slangu branżowego; odnosimy się do Twojej sytuacji i Twojego sklepu.

skuteczność
proponujemy działania, które są skuteczne – regularnie zwiększamy sprzedaż naszym klientom o 100-300% w skali roku.