+48 515 968 206

  • Strona główna
    • Optymalizacja sklepów internetowych
  • Audyt sklepu internetowego
  • Konsultacje biznesowe
  • Kontakt
  • O agencji Brainfactory
  • Blog

Avatar BrainFactory Brainfactory logo Marketing dla sklepów internetowych

  • Usługi
    • Audyt sklepu internetowego
    • Audyt strony internetowej
    • Konsultacje biznesowe
    • Tworzenie sklepów internetowych
    • Tworzenie stron www
  • Usługi SEO
    • SEO dla sklepów internetowych
    • SEO dla ekspertów finansowych
    • SEO dla branży medycznej
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt

Blog o sprzedaży

Jak się ubierać na home office?

9 grudnia 2023

Wyzwania home office. Jak się ubierać pracując zdalnie w domu?

Rodzaje sklepów internetowych

2 grudnia 2023

Głowne rodzaje sklepów internetowych, jakie wyróżniamy?

cross-selling up-selling down-selling

1 grudnia 2023

Cross-selling, up-selling i down-selling. Na czym to polega i czym się różni?

działanie sklepu internetowego na komórce

25 listopada 2023

Dlaczego Twoja strona www musi dobrze działać na urządzeniach mobilnych?

Jak wybrać domenę dla sklepu internetowego?

21 listopada 2023

Jak wybrać dobrą nazwę i domenę dla sklepu internetowego?

luka zaufania w sklepie internetowym

10 listopada 2023

Luka zaufania w sklepie internetowym

Jak wyeksportować dane z Universal Analytics

24 maja 2023

Jak zachować dane z raportów Universal Analytics? Praktyczny poradnik

Jak rozwinąć internetowy sklep z legginsami dziecięcymi

10 maja 2023

Jak stworzyć prosperującą markę odzieżową dzięki mediom społecznościowym?

kampania Google Ads dla sklepu internetowego

26 maja 2022

Dlaczego zrezygnowaliśmy z reklam Google Ads? Czy duża sprzedaż w sklepie zawsze jest sukcesem?

Ruch organiczny w sklepie internetowym

26 maja 2022

Zarabiamy ponad 1000 zł dziennie na sklepie internetowym po roku od startu pozycjonowania

wyjście domeny sklepu z google sandbox

26 maja 2022

Jak Google Sandbox blokuje przyrost ruchu organicznego?

jak rozwijać sklep z jednym typem produktów

14 maja 2022

Jak rozwijać sklep oferujący jeden rodzaj produktów?

← Poprzednie artykuły
  • 2
  • 3
  • ...
  • 7
  • 8
Nowsze artykuły →

Jesteś tutaj: Strona główna » Blog o sprzedaży

Tu możesz nas spotkać i zweryfikować:

Wiemy co zrobić, by zdobyć dla Ciebie klientów w internecie.

Brainfactory sp. z o.o. / działamy w całej Polsce
Zawiercie, ul. Wypaliska 3 | NIP: 6492301488, KRS 529321

Więcej informacji
  • Kontakt do agencji Brainfactory
  • O agencji Brainfactory
  • Polityka prywatności
  • Mapa strony
  • Blog o sprzedaży
  • Agencja reklamowa Zawiercie

Usługi
  • Audyt sklepu internetowego
  • Rozwijanie sklepów internetowych
  • Audyt strony internetowej
  • Konsultacje biznesowe

SEO dla sklepów internetowych agencja Brainfactory

Wszystkie prawa zastrzeżone © Brainfactory 2015 – 2025

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji. Strona wykorzystuje również pliki cookies oraz inne podobne technologie podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies są przetwarzane również przez dostawców narzędzi zewnętrznych.
Czy akceptujesz inne niż niezbędne pliki cookies oraz inne podobne technologie działające na zasadach opisanych w polityce prywatności?

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.

Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!