+48 515 968 206

  • Strona główna
    • Optymalizacja sklepów internetowych
  • Audyt sklepu internetowego
  • Konsultacje biznesowe
  • Kontakt
  • O agencji Brainfactory
  • Blog

Avatar BrainFactory Brainfactory logo Marketing internetowy dla e-commerce

  • Oferta
    • Audyt strony internetowej
    • Optymalizacja sklepów internetowych
    • Konsultacje biznesowe
    • Zleć nam audyt sklepu internetowego
  • O Brainfactory
  • Kontakt
  • Napisz do nas

Blog o sprzedaży

Rodzaje sklepów internetowych

2 grudnia 2023

Głowne rodzaje sklepów internetowych, jakie wyróżniamy?

cross-selling up-selling down-selling

1 grudnia 2023

Cross-selling, up-selling i down-selling. Na czym to polega i czym się różni?

działanie sklepu internetowego na komórce

25 listopada 2023

Dlaczego Twoja strona www musi dobrze działać na urządzeniach mobilnych?

Jak wybrać domenę dla sklepu internetowego?

21 listopada 2023

Jak wybrać dobrą nazwę i domenę dla sklepu internetowego?

luka zaufania w sklepie internetowym

10 listopada 2023

Luka zaufania w sklepie internetowym

Jak wyeksportować dane z Universal Analytics

24 maja 2023

Jak zachować dane z raportów Universal Analytics? Praktyczny poradnik

Jak rozwinąć internetowy sklep z legginsami dziecięcymi

10 maja 2023

Jak stworzyć prosperującą markę odzieżową dzięki mediom społecznościowym?

kampania Google Ads dla sklepu internetowego

26 maja 2022

Dlaczego zrezygnowaliśmy z reklam Google Ads? Czy duża sprzedaż w sklepie zawsze jest sukcesem?

Ruch organiczny w sklepie internetowym

26 maja 2022

Zarabiamy ponad 1000 zł dziennie na sklepie internetowym po roku od startu pozycjonowania

wyjście domeny sklepu z google sandbox

26 maja 2022

Jak Google Sandbox blokuje przyrost ruchu organicznego?

jak rozwijać sklep z jednym typem produktów

14 maja 2022

Jak rozwijać sklep oferujący jeden rodzaj produktów?

opinie klientów w sklepie internetowym

14 maja 2022

Rola i znaczenie recenzji oraz opinii klientów dla sprzedaży w sklepie internetowym

← Poprzednie artykuły
  • 2
  • 3
  • ...
  • 7
  • 8
Nowsze artykuły →

Jesteś tutaj: Strona główna » Blog o sprzedaży

tel.: +48 515 968 206

Tu możesz nas spotkać i zweryfikować:

Wiemy co zrobić, by zdobyć dla Ciebie klientów w internecie.

Robiliśmy to już wielokrotnie dla innych sklepów. Teraz możemy zrobić dla Ciebie. pierwsza rozmowa (zdalna) : Pozwoli nam poznać wstępnie Twój biznes. A Ty dowiesz się, co możemy dla Ciebie zrobić i jak szybko pojawią się rezultaty. Rozmowa jest darmowa i bez żadnych zobowiązań dla Ciebie, więc niczym nie ryzykujesz.

Brainfactory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
siedziba w Zawierciu 42-200, ul. Wypaliska 3 | NIP 6492301488, KRS 529321

Daniel Wieczorek, CEO agencja Brainfactory

Pozycjonowanie dla sklepów:

Daniel Wieczorek, CEO

tel. 515 968 206

Ela Ustupska, UX agencja Brainfactory

Lepszy UX dla sklepów:

Ela Ustupska

tel. 791 800 370

Więcej informacji
  • Kontakt do agencji Brainfactory
  • O agencji Brainfactory
  • Polityka prywatności
  • Mapa strony
  • Blog

Usługi
  • Audyt sklepu internetowego
  • Rozwijanie sklepów internetowych
  • Audyt strony internetowej
  • Konsultacje biznesowe

Do poczytania
  • Jak rośnie widoczność sklepu od początku istnienia?13 kwietnia 2024
  • Jak zwiększyliśmy widoczność sklepu jubilerskiego online?13 kwietnia 2024
  • Jak zwiększyliśmy widoczność sklepu z akcesoriami do żywności?13 kwietnia 2024

Wybieraj tematy po tagach

audyt sklepu internetowego budowanie marki budowanie społeczności błędy marketingowe case study dropshipping FAQs finanse w firmie Google Ads logo newsletter opis produktu pozycjonowanie sklepu internetowego praca zdalna pułapki sprzedaży relacje biznesowe SEO sklep internetowy skuteczna sprzedaż zaufanie do sklepu

SEO dla sklepów internetowych agencja Brainfactory

Wszystkie prawa zastrzeżone © Brainfactory 2015 – 2025

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji. Strona wykorzystuje również pliki cookies oraz inne podobne technologie podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies są przetwarzane również przez dostawców narzędzi zewnętrznych.
Czy akceptujesz inne niż niezbędne pliki cookies oraz inne podobne technologie działające na zasadach opisanych w polityce prywatności?

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.

Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!