W tym przypadku Zleceniodawca był producentem odzieży dziecięcej. Sprzedaż miała dwa okresy szczytowe: przed rozpoczęciem roku szkolnego oraz na koniec roku.
Branża: moda
Specyfika: mała liczba produktów, produkty własne, sklep producenta
Typ: B2C
Okres działań: 26 miesięcy
W wyniku podjętych działań pozycjonujących sklep zwiększył mocno swoją widoczność w wyszukiwarce na frazy związane bezpośrednio z produktami, jakie były oferowane w sklepie. Działania prowadzone były na samej stronie sklepu. Były także prowadzone kampanie Google Ads w celu zwiększenia sprzedaży w szczytowych okresach sezonu. Sklep miał wyrobioną bazę fanów, którzy przechodzili do witryny z social mediów. Działania w SM były prowadzone przez sklep samodzielnie.
Zwiększenie widoczności strony w Google – wykres na frazy w TOP 3:
Zwiększenie widoczności strony w Google – wykres na frazy w TOP 10:
Zwiększenie widoczności strony w Google – wykres na frazy w TOP 50:
Jakie działania prowadziliśmy?
- rozbudowaliśmy znacznie objętość treści w serwisie;
- rozbudowaliśmy linkowanie wewnętrzne w serwisie;
- mocno rozbudowaliśmy drzewo kategorii, przy czym spora część została dodana jako kategorie ukryte;
- pracowaliśmy nad blogiem, gdzie kilka poradnikowych artykułów wskoczyło do samej czołówki wyników wyszukiwania;
- frazy zostały wybrane pod kątem zgodności z asortymentem sklepu, oraz możliwości pozyskania wysokiej jakości wejść i transakcji;
- produkty zyskały prawidłowo skonstruowane nazwy i opisy;
- została poprawiona użyteczność sklepu, poprzez zmiany w sposobie wyświetlania kategorii, stron produktu i koszyka na desktopie i komórce,
- mocno postawiliśmy na zbudowanie zaufania poprzez pokazanie zaplecza produkcji i zespołu, który stał za sklepem poprzez zdjęcia i filmy wideo, a także język, jakim sklep zwracał się do potencjalnych klientów na stronie.