Jak podobno powiedział Napoleon, na wojnie ten wygrywa, kto mniej błędów popełnia. Jest to bardzo prawdziwe także w kontekście rozwoju sklepu internetowego. W końcu w pewnym sensie tu trwa wojna z konkurencją, która raczej nie śpi.
Na rozwój sprzedaży w sklepie internetowym wpływa ma wiele czynników. A na sukces musi złożyć się praca nad jak największą liczbą tych elementów. Nie muszą to być kreatywne kampanie reklamowe i oszałamiające akcje promocyjne. Jeśli dobrze rozpoznałeś zapotrzebowanie na rynku i masz produkty, których klienci szukają, to sukces da Ci praca u podstaw.
Na to właśnie postawiliśmy w sklepie internetowym naszego klienta z branży przemysłowej (części do maszyn i wyposażenie warsztatowe). Efekty współpracy przedstawiamy na poniższych screenach prezentujących porównanie przychodów w tych samych okresach rok do roku.
Jak to osiągnęliśmy?
- poprawa istniejącej treści
- uzupełnianie opisów kategorii i ich rozbudowa
- tworzenie nowych kategorii
- linkowanie wewnętrzne
- regularne zwiększanie asortymentu przez sklep
- sklep nie ma prowadzonych żadnych reklam płatnych!