Tym razem na warsztat bierzemy nasze działania dla sklepu z akcesoriami modowymi damskimi. Sprzedaż w sklepie była na zadowalającym dla właściciela poziomie, jednak chciał zobaczyć czy da się wejść na wyższy poziom.
Branża: moda
Specyfika: mała liczba produktów
Typ: B2C
Okres działań: 10 miesięcy
Sklep miał bardzo dobrą prezencję w social mediach i wyrobioną markę, jednak nie były prowadzone prawidłowe działania SEO. Podjęliśmy działania poprawiające użyteczność sklepu i przede wszystkim mocno rozbudowaliśmy strukturę sklepu oraz wysyciliśmy go treścią, dodając odpowiednie opisy kategorii i produktów. W wyniku tych działań wzrósł ruch organiczny.
Udało się w ciągu okresu współpracy doprowadzić do podwojenia sprzedaży bez udziału reklam. Sprzedaż była o 130% większa w porównaniu do poprzedniego roku. Podwoiła się średnia sprzedaż dzienna. Zwiększenie sprzedaży zostało osiągnięte także poprzez zwiększenie współczynnika konwersji dzięki poprawkom użyteczności sklepu i poprawieniu opisów produktowych (zrozumiałe przedstawienie oferty).