+48 515 968 206

  • Strona główna
    • Optymalizacja sklepów internetowych
  • Audyt sklepu internetowego
  • Konsultacje biznesowe
  • Kontakt
  • O agencji Brainfactory
  • Blog

Avatar BrainFactory Brainfactory logo Marketing internetowy dla e-commerce

  • Oferta
    • Audyt strony internetowej
    • Optymalizacja sklepów internetowych
    • Konsultacje biznesowe
    • Zleć nam audyt sklepu internetowego
  • O Brainfactory
  • Kontakt
  • Napisz do nas

Dostępne artykuły

Sprzedaż niszowych produktów

19 września 2019

Co daje trafny wybór niszy dla sklepu internetowego na przykładzie Gryfnie.com, sklepu po śląsku

zwiększanie konwersji w sklepie

16 października 2018

Jak wygląda praca nad zwiększaniem konwersji w sklepie z odzieżą damską

17 grudnia 2017

Zacznij od wybrania grupy docelowej. Na przykładzie sklepu z pomocami sensorycznymi.

24 września 2017

Jakie działania powodują wzrost sprzedaży w sklepie internetowym na przykładzie StyleToGo.pl

21 września 2017

Budując stronę www nie zapominaj o swoim biznesowym celu. Analiza na przykładzie PrawoKobiet.pl

20 września 2017

Uzasadnij swoją cenę jeśli chcesz sprzedawać produkty droższe niż konkurencja. Analiza sklepu na przykładzie Houseandme.pl

19 sierpnia 2017

Jak lepiej sprzedawać usługi przez stronę www na przykładzie PomocDlaBiznesu.pl

3 kwietnia 2017

Jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym z rękodziełem

  • 1
  • 2
Nowsze artykuły →

Jesteś tutaj: Strona główna » Blog o sprzedaży » Analizy sklepów internetowych » Strona 2

tel.: +48 515 968 206

Tu możesz nas spotkać i zweryfikować:

Wiemy co zrobić, by zdobyć dla Ciebie klientów w internecie.

Robiliśmy to już wielokrotnie dla innych sklepów. Teraz możemy zrobić dla Ciebie. pierwsza rozmowa (zdalna) : Pozwoli nam poznać wstępnie Twój biznes. A Ty dowiesz się, co możemy dla Ciebie zrobić i jak szybko pojawią się rezultaty. Rozmowa jest darmowa i bez żadnych zobowiązań dla Ciebie, więc niczym nie ryzykujesz.

Brainfactory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
siedziba w Zawierciu 42-200, ul. Wypaliska 3 | NIP 6492301488, KRS 529321

Daniel Wieczorek, CEO agencja Brainfactory

Pozycjonowanie dla sklepów:

Daniel Wieczorek, CEO

tel. 515 968 206

Ela Ustupska, UX agencja Brainfactory

Lepszy UX dla sklepów:

Ela Ustupska

tel. 791 800 370

Więcej informacji
  • Kontakt do agencji Brainfactory
  • O agencji Brainfactory
  • Polityka prywatności
  • Mapa strony
  • Blog

Usługi
  • Audyt sklepu internetowego
  • Rozwijanie sklepów internetowych
  • Audyt strony internetowej
  • Konsultacje biznesowe

Do poczytania
  • Oferta15 lutego 2025
  • O Brainfactory15 lutego 2025
  • (brak tytułu)15 lutego 2025

Wybieraj tematy po tagach

audyt sklepu internetowego budowanie marki budowanie społeczności błędy marketingowe case study dropshipping FAQs finanse w firmie Google Ads logo newsletter opis produktu pozycjonowanie sklepu internetowego praca zdalna pułapki sprzedaży relacje biznesowe SEO sklep internetowy skuteczna sprzedaż zaufanie do sklepu

SEO dla sklepów internetowych agencja Brainfactory

Wszystkie prawa zastrzeżone © Brainfactory 2015 – 2025

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji. Strona wykorzystuje również pliki cookies oraz inne podobne technologie podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies są przetwarzane również przez dostawców narzędzi zewnętrznych.
Czy akceptujesz inne niż niezbędne pliki cookies oraz inne podobne technologie działające na zasadach opisanych w polityce prywatności?

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.

Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!