Audyt sklepu internetowego
Jakie rozwiązania dodać, by Twój sklep więcej sprzedawał?
Nazywam się Ela Ustupska i w Brainfactory zajmuję się projektowaniem graficznym i UX. To właśnie ja wykonam dla Ciebie audyt Twojego sklepu i wskażę Ci szanse i rozwiązania, które powinny przełożyć się na zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie internetowym.
Po co analizować sklep i go poprawiać?
Warto wiedzieć, co w Twoim sklepie można poprawić i jakie są szanse rozwoju ruchu. Użyteczność sklepu wprost przekłada się na przyrost liczby zakupów w sklepie, bo ułatwia ich zrobienie i zwiększa zaufanie.
Audyt sklepu internetowego to głęboka analiza strony e-commerce pod kątem kryteriów, takich jak możliwości strony w zakresie SEO (czyli pozycjonowania), jakość treści oraz UX (doświadczenia użytkownika i łatwości obsługi sklepu). Celem takiej analizy jest wykrycie problemów, ale i przede wszystkim wskazanie możliwości i szans na rozwój sklepu internetowego.
Audyt wskaże rozwiązania, które wpłyną na zwiększenie liczby odwiedzin użytkowników w Twoim sklepie internetowym. Chcemy także wyłapać wszystkie elementy, które dla Twoich potencjalnych klientów mogą być niezrozumiałe, trudne w obsłudze i powodować, że nie decydują się na zrobienie zakupów.
Co podlega analizie w ramach audytu sklepu internetowego?
Kiedy warto zamówić audyt sklepu internetowego?
kiedy sklep się nie rozwija
lub spada w nim sprzedaż
Twój sklep zostanie poddany dogłębnej analizie. Otrzymasz komplet informacji i plan działania. Dowiesz się, nad którymi obszarami trzeba popracować i jak to zrobić, by w końcu zobaczyć satysfakcjonujące wyniki sprzedaży.
jeśli rozważasz całkowitą
zmianę sklepu na nowy
Jeśli chcesz zmienić cały sklep, bo nie generuje sprzedaży, najpierw zbierz wszystkie dane i ustal, co blokuje sprzedaż, zanim zdecydujesz się na wielką rewolucję. Pamiętaj, że rewolucje zazwyczaj zjadają własne dzieci!
jeśli prowadzone kampanie
nie dają efektów
Wyniki kampanii reklamowych nie zależą jedynie od jakości samej kampanii. Często blokadą sprzedaży są problemy w samym sklepie. Audyt pomoże ustalić, czy Twój sklep może blokować sprzedaż!
Ostatni raport, który przygotowałam, miał ponad 100 stron, a jego przygotowanie trwało 3 tygodnie.
Zastanawiasz się teraz, czy w ogóle dasz radę coś z tego audytu zrozumieć? I co w ogóle dalej zrobić z takim audytem?
Nie musisz się obawiać. Moje audyty są przygotowywane dla właścicieli sklepów internetowych w taki sposób, by były dla nich maksymalnie użyteczne. Wiem, dla kogo to robię i dokładam wszelkich starań, by ten dokument był zrozumiały dla osób spoza mojej branży.
Moja obietnica dla Ciebie: ten audyt da Ci jasny obraz sytuacji, co i jak zmienić w Twoim sklepie.
Audyt sklepu internetowego od Brainfactory:
audyt jest zrozumiały
Poszczególne zagadnienia są opisane w taki sposób, byś wiedział, po co warto dany aspekt zmienić i czy to się przełoży na efekty dla Ciebie.
wskazuje rozwiązania
Od razu wskazuję jak dany problem rozwiązać i jak powinno to wyglądać po wdrożeniu zmian. Robię wizualizacje graficzne i dodaję dokładny kod.
jest dobrze zorganizowany
Dokument z audytem jest porządnie zorganizowany i napisany, by łatwo go było przeglądać online w formie pliku PDF i dokumentu Google Doc.
Co można zrobić z audytem sklepu internetowego?
1Wnioski z audytu oczywiście najlepiej wdrożyć w Twoim sklepie. Jak to zrobić? Przynajmniej do części takich prac będzie potrzebny udział programisty od stron internetowych i specjalisty od SEO. Jeśli masz takich ludzi w swoim zespole – super! Przekaż im audyt do wdrożenia.
2Możesz także wdrożenie wniosków audytu zlecić nam, zespołowi Brainfactory, w ramach naszej usługi optymalizacji sklepów internetowych. W takim przypadku całkowity koszt wykonania audytu odliczymy od ceny za tę usługę.
Co jeszcze warto wiedzieć o audycie sklepu internetowego?
Dokument w formacie PDF oraz Google DOC, zredagowany w przejrzystej i łatwej do przeglądania formie. Dokument będzie podzielony na rozdziały i będzie się po nim można poruszać za pomocą interaktywnego spisu treści.
Zaczynamy od podpisania umowy, zawierającej paragrafy o poufności. Jest to konieczne, bo poproszę Cię o nadanie mi dostępów do narzędzi analitycznych podpiętych do Twojej strony. Na przygotowanie audytu potrzebuję od 1 do 3 tygodni Termin wykonania ustalimy wspólnie w trakcie rozmów wstępnych. Podczas tych rozmów porozmawiam z Tobą także o aktualnej sytuacji Twojego sklepu i Twoich celach w zakresie jego rozwoju. Następnie siądę do etapu analizy strony. Do audytu wykorzystuję kilka specjalistycznych narzędzi takich jak Screaming Frog, Senuto, Search Console czy Google Analytics. Oglądam i testuję także dokładnie sam sklep internetowy – jego mechanizmy, rozwiązania funkcjonalne, wygląd. Robię to dla wersji na komputery oraz na urządzenia mobilne.
W takiej sytuacji najlepiej byłoby podpiąć te narzędzia jak najszybciej i opóźnić audyt o co najmniej kilka tygodni. Nie zbierzemy co prawda wielu danych przez ten czas, ale jednak jakieś dane uda się zebrać i przeanalizować. Jeśli jednak nie chcesz czekać, można wykonać sam audyt użyteczności sklepu i jego treści.
Po zakończeniu prac nad audytem odbędziemy spotkanie online, na którym przedstawię Ci moje wnioski , zaprezentuję końcowy dokument z audytem i go wstępnie omówię. Następnie otrzymasz audyt e-mailowo i umówimy się na termin kolejnego spotkania online w celu omówienia Twoich pytań.
Cena zależy od rozmiaru sklepu internetowego i zakresu audytu. Ale jeśli chcesz znać rząd wielkości to startujemy z poziomu 3500zł netto. Jeśli po zapoznaniu się z audytem będziesz chciała/chciał nawiązać z nami współpracę w celu wprowadzania zmian na Twoim sklepie oraz rozwijania w nim ruchu i konwersji, cała cena audytu zostanie odliczona od ceny za naszą dalszą współpracę.
Teraz Twój ruch. Zamów audyt dla siebie!
Dowiedz się, co warto poprawić w Twoim sklepie internetowym i jakie ma on możliwości rozwoju. Dzięki audytowi e-commerce od Brainfactory będziesz mieć jasny obraz sytuacji.
Zapytaj o ofertę dla siebie
Zostaw namiary na siebie i podaj nam podstawowe informacje o swoim sklepie, a Ela oddzwoni do Ciebie maksymalnie do 24 godzin (w dni robocze).
Nie chcesz czekać? Zadzwoń od razu: