Sklep internetowy oferował asortyment złożony z przypraw i innych dodatków smakowych, a także akcesoria do wyrobu wędlin, domowego wypieku chleba i pojemniki do przechowywania żywności.
Branża: żywność / kuchnia
Specyfika: wyposażony w blog ściągający duży ruch kosztem sklepu
Typ: B2C
Okres działań: 15 miesięcy
Zwiększenie widoczności strony w Google – wykres na frazy w TOP 3:
Zwiększenie widoczności strony w Google – wykres na frazy w TOP 10:
Zwiększenie widoczności strony w Google – wykres na frazy w TOP 50:
Jakie działania prowadziliśmy?
- rozbudowaliśmy znacznie objętość treści w serwisie poprzez długie opisy kategorii;
- rozbudowaliśmy linkowanie wewnętrzne w serwisie;
- mocno rozbudowaliśmy drzewo kategorii, przy czym spora część została dodana jako kategorie ukryte;
- została poprawiona użyteczność sklepu, poprzez zmiany w sposobie wyświetlania kategorii, stron produktu i koszyka na desktopie i komórce,
- mocno postawiliśmy na zbudowanie zaufania poprzez pokazanie zaplecza produkcji i zespołu, który stał za sklepem poprzez zdjęcia i filmy wideo, a także język, jakim sklep zwracał się do potencjalnych klientów na stronie.