Bardzo lubimy pracować z mniejszymi sklepami, które oferują produkty własne. W porównaniu do modelu opartego o dropshipping sklepy takie mają duże przewagi w postaci własnych materiałów ilustracyjnych i dobrych opowieści o marce.
Branża: biżuteria
Specyfika: mała liczba produktów, produkty własne, sklep producenta
Typ: B2C
Okres działań: 12 miesięcy
Zwiększenie widoczności strony w Google – wykres na frazy w TOP 3:
Zwiększenie widoczności strony w Google – wykres na frazy w TOP 10:
Zwiększenie widoczności strony w Google – wykres na frazy w TOP 50:
Jakie działania prowadziliśmy?
- rozbudowaliśmy znacznie objętość treści w serwisie;
- rozbudowaliśmy linkowanie wewnętrzne w serwisie;
- rozbudowaliśmy drzewo kategorii, przy czym spora część została dodana jako kategorie ukryte;
- pracowaliśmy nad blogiem, gdzie trzeba było znacznie poprawić istniejące treści, a później dodawać nowe;
- poprawiamy i rozbudowujemy opisy produktów, zarówno pod kątem SEO, jak i samej oferty i jej użyteczności dla kupującego;
- została poprawiona użyteczność sklepu i rozwiązane kwestie związane z SEO technicznym.